۲۱ درصد بیمه‌شدگان تامین اجتماعی، بانوان هستند قیمت جدید محصولات ایران خودرو و سایپا در بازار امروز جمعه (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) + جدول امکان اعتراض برای دریافت سهام عدالت جاماندگان (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) پایان اجرای طرح فجرانه کالابرگ تا هفت روز دیگر | برنامه دولت درخصوص کالابرگ چیست؟ (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) ظرفیت اشتغال در صنایع غذایی بی‌نظیر است پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد درپی قانون‌شکنى‌های متعدد لیست قیمت انواع میوه‌ در بازار امروز مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) | کاهش قیمت میوه محسوس‌تر می‌شود کشف کارگاه تولید آبلیمو و آبغوره تقلبی در محدوده بلوار شهید طرحچی مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + عکس قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تعطیلی طلافروشی‌های مشهد در ۱۵ اردیبهشت قطعی گاز و برق معضل کارخانه‌های سیمان خراسان رضوی یک پیش بینی مهم از آینده طلا اجاره‌نشینی با ماهانه بیش از ۱۰ میلیون در منطقه رضاشهر مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) چند درصد چک‌ها در اسفند سال گذشته برگشت خورد؟ وزیر نیرو خبر داد: مهم‌ترین دلیل ناترازی انرژی برق در کشور بی توجهی به اقتصاد انرژی است نکات کلیدی در انتخاب صندوق‌های طلا قیمت طلا، دلار و سکه در بازار امروز (پنجشنبه، ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) آغاز بازگشت زائران عمره به کشور وام مسکن ۲ میلیاردی با اقساط نجومی | وام مسکن، مُسکن هم نیست، چه برسد به درمان! ال ۹۰ ایرانی رونمایی شد + عکس و مشخصات کامل مالیات بر عایدی سرمایه شامل چه کسانی می‌شود و چه مقدار است؟ + اینفوگرافی ادعای رکوردشکنی ۸۰ ساله تورم تکذیب شد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) سخنگوی صنعت برق به استخراج کنندگان رمزارز هشدار داد | جریمه‌ای معادل ١٠٠ برابر نرخ انرژی روزانه ۸ هزارتن شکر در ۶ ماهه نخست سال مصرف شده است سال گذشته در مشهد ۶۴ نفر تسهیلات مشاغل خانگی را دریافت کردند
سرخط خبرها

تفاهمنامه راه‌اندازی بازارچه سنگ‌های قیمتی در خراسان رضوی امضا شد

  • کد خبر: ۳۰۱۳۴
  • ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۷
تفاهمنامه راه‌اندازی بازارچه سنگ‌های قیمتی در خراسان رضوی امضا شد
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی از امضای تفاهمنامه با ایمیدرو (سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران) برای راه‌اندازی بازارچه سنگ‌های قیمتی خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، علی رسولیان پنجشنبه شب در حاشیه امضای این تفاهمنامه با اشاره به ظرفیت بالای خراسان رضوی در حوزه سنگ‌های قیمتی گفت: فرآوری ۸۵ درصد سنگ‌های قیمتی کشور در استان خراسان رضوی انجام می‌شود و ذخایر معدنی استان در این زمینه قابل توجه است همچنین وجود حرم مطهر رضوی به عنوان عامل مهمی برای رونق بازار بخش سنگ‌های قیمتی است.

 

وی اظهار کرد: حدود ۳۰ میلیون زائر داخلی و بین سه تا چهار میلیون گردشگر خارجی که در طول سال به استان می‌آیند همگی متقاضی سنگ‌های قیمتی هستند و ما می‌توانیم در کشورهای عربی، همسایه و اروپا به صورت جدی حضور پیدا کنیم.

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: مشهد شهر جهانی سنگ‌های قیمتی است و امیدواریم بتوانیم بازارچه سنگ‌های قیمتی را در این شهر ایجاد  و آزمایش، فرآوری و همچنین فروش این سنگ‌ها را در یک مجموعه کامل مانند بازارچه گردآوری کنیم.

 

رسولیان با اشاره به امضای تفاهمنامه بین معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی و ایمیدرو گفت: بنا شد در این زمینه کارگروهی به ریاست معاونت اقتصادی استانداری و دبیری انجمن سنگ‌های قیمتی در استان تشکیل شود.

 

وی افزود: ایمیدرو نیز متعهد شد در این زمینه با دستگاه‌ها تعامل لازم را صورت دهد و محل بازارچه و تسهیلات مرتبط با فعالیت بنگاه‌های این بخش را تامین کند.

 

این مقام مسئول اظهار کرد: بخشی از این تسهیلات هزینه اکتشاف سنگ‌های قیمتی است که ایمیدرو با کمک دستگاه‌های اجرایی از جمله شهرداری، سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و بخش خصوصی کار اکتشاف آن را انجام خواهد داد.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->